5 Αυγ 2008

Δήμος Αναστασιάδης - «Εσύ»

Μέσα στον Ιούλιο κυκλοφόρησε ένα cd single, το πρώτο δείγμα της δουλειάς ενός νέου καλλιτέχνη με το όνομα Δήμος Αναστασιάδης.
Δυο τραγούδια περιέχονται εκεί και ήδη έχω ξεχωρίσει το «Εσύ». Το άκουσμά του μου θύμισε τον Ησαΐα Ματιάμπα πριν από μερικά χρόνια με το δίσκο «Λόγια που δεν ξέχασα».

Νομίζω πως θα έχουμε να κάνουμε με ένα νεαρό αξιόλογο καλλιτέχνη, που ευτυχώς προτιμά να τραγουδά pop/rock παρά λαϊκά. Είδομεν...



Ξέχασε τον κόσμο μου
Μη με θυμηθείς
Σβήσαν όλες οι φωνές
Και έμεινες εσύ
Κλείσε τα μάτια σου
Και μη μου τα δίνεις
Είσαι η ανάσα μου
Γέλιο μου, πνοή

Φίλα με, κράτα με
Και μη φοβηθείς
Στ'όνειρο δεν έμεινε κανείς
Κράτα με, φίλα με
Και μη μου χαθείς
Όνειρο που τέλειωσε νωρίς

Μάθε για τα λάθη μου
Να μην προδοθείς
Κλείσαν όλες οι πληγές
Και έμεινες εσύ
Δώς' μου το χέρι σου
Πίσω μην με αφήνεις
Είσαι οι λέξεις μου
Εσύ

Φίλα με, κράτα με
Και μη φοβηθείς
Στ'όνειρο δεν έμεινε κανείς
Κράτα με, φίλα με
Και μη μου χαθείς
Όνειρο που τέλειωσε νωρίς

Φίλα με, κράτα με
Και μη φοβηθείς
Στ'όνειρο δεν έμεινε κανείς
Κράτα με, φίλα με
Και μη μου χαθείς
Όνειρο που τέλειωσε νωρίς

Στ όνειρο δεν έμεινε κανείς...

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Ena exw na pw FWNARA......................