4 Ιαν 2008

Frequently Asked Questions (FAQ)

Ποια είσαι εσύ;

Είμαι η Αντωνία κι έρχομαι απ' την κοντινή χώρα του Ξανά, που η ποδοσφαιρική της ομάδα έχει χρόνια τώρα κόντρα με την ομάδα της χώρας του Ποτέ. Ξέρετε, αυτή για την οποία όλοι μιλούν συχνά, αλλά κανείς δεν πήγε ―τι άλλο;― ποτέ!

Γιατί blog;

Τα είπαμε αυτά... Ασόψεται η ευκολοπιστία μου και η ακατάπαυστη εμμονή μου να πραγματοποιώ επιθυμίες. Κάτι σαν τη Ρούλα Κορομηλά, ένα πράμα.

Τι θα μας πεις;

Παραμυθάκια, τραγουδάκια κι άλλα πολλά. Μόνο αστειάκια μη μου ζητήσετε γιατί σπάνια έχω ρέντα.

Θα το βουλώσεις ποτέ;

Η έμπνευση έρχεται και φεύγει όπως ο έρωτας, γι' αυτό το νου σας.
Έχετε ελπίδες. Δοκιμάστε ξανά!

Γιατί ονομάστηκε Oompa-Loompa το blog;

Γιατί πρώτον, είναι ένα όνομα που όταν το πρωτοάκουσα μου φάνηκε ταυτόχρονα αστείο και εύηχο.
Από τότε χαράκτηκε στο δίσκο βινυλίου του εγκεφάλου μου και όποτε ανοίγω το πικάπ με σκοπό να ακούσω τη μουσική των αναμνήσεών μου, παίζει το ανάλογο κομμάτι και ξεκαρδίζομαι με κέφι και ευδιαθεσία.

Ποιοι είναι οι Oompa-Loompas;

Είναι κάτι απίστευτες φατσούλες, που αν τις προσέξεις με κλειστά τα μάτια θα καταλάβεις πως όλες έχουν την ίδια μουρίτσα. Αυτό που τους κάνει να ξεχωρίζουν μεταξύ τους, είναι οι ξεχωριστές αστείες γκριμάτσες τους και οι γελοίες φωνές που τους συνοδεύουν και σπάνια σε ξαφνιάζουν ευχάριστα.


Ευτυχώς για μένα, o Willy Wonka τους ανακάλυψε σε ένα ταξίδι του στη ζούγκλα κι εκεί που τρώγαν μόνο πράσινες πολτοποιημένες κάμπιες αναμιγμένες με στυφά σκουλήκια της γης, τους έμαθε να βρίσκουν κόκκος κακάου που ανέκαθεν λαχταρούσαν, και να παρασκευάζουν λογής-λογής σοκολατένιες διαιτητικές λιχουδιές.

Εντάξει, μπορεί ο ηθοποιός Deep Roy να ενσαρκώνει κάθε ένα από τα μέλη αυτής της εκνευριστικά αξιαγάπητης φυλής, ωστόσο οι Oompa-Loompas είναι μοναδικοί.
Ξέρατε ότι ο Βαθύς Roy πέρα από διάφορους δευτερεύοντες σχετικά ρόλους, έχει παίξει και στο δέκατο επεισόδιο με τίτλο "Badlaa" του όγδοου κύκλου της σειράς X-files στο ρόλο του Beggar;


Ε, το μάθατε κι αυτό και τώρα άλλη μια άχρηστη πληροφορία πιάνει χώρο στον ήδη υπερφορτωμένο σκληρό σας από αηδίες.

Θα με διαβάζει κανείς;

Ουπς, sorry. Αυτή είναι δική μου ρητορική ερώτηση. Γράψτε ιατρικό σφάλμα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: