19 Ιαν 2008

Volume Two

Ξέρω πως δεν το περιμένατε τόσο σύντομα να επιστρέψω, ίσως το ελπίζατε, αλλά κι εγώ δεν μπορούσα να σιωπήσω άλλο για να είμαι ειλικρινής. Το ηφαίστειο δύσκολα κρατιέται κι εγώ έχω πολύ λάβα μέσα μου! Αφήστε που τώρα είμαι ασθενής... Έχω κολλήσει το μικρόβιο του blogging και δε γιατρεύεται.

Πριν αρχίσω πάλι με τις ατελείωτες φιλοσοφίες μου, θα ήθελα να αφιερώσω ένα τραγουδάκι στο Μαράκι από τη δουλειά, γιατί με βοήθησε πολύ τις τελευταίες... χμμμ... 10 περίπου μέρες.
Για σένα λοιπόν, μωρό μου, επειδή ξέρω πόσο σου αρέσει...

 


BEGGIN' (Pilooski re-edit)
Frankie Valli & The Four Seasons

Put your loving hand out, baby
I'm begging

(Begging) begging
Put your loving hand out, baby
(Begging) begging you
Put your loving hand out, baby

Riding high when I was king
Played it hard and fast
Cause I had everything
You walked away, won me then
But easy come and easy go
And it would end

(Begging) I'm begging you
Won't you give your hand out, baby
(Begging) begging
Put your loving hand out, baby

I need you to understand
That I tried so hard
To be your man
The kind of man you want in the end
Only then can I begin to live again


Δεν ξέρω για σας, αλλά εγώ όταν το ακούω αυτό το τραγούδι θέλω να σηκωθώ να χορέψω... Τι κρίμα που απόψε είμαι πάλι μέσα...

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Αντωνία μου, χαίρομαι για την αφιέρωσή σου...Ας το αφιερώσω λοιπόν με τη σειρά μου, σε όλους εμάς που όταν το ακούμε μας γεννάει τη διάθεση να το χορέψουμε & να βγάλουμε από μέσα μας, ό,τι μας "προκύπτει" σ'αυτή τη ζωή, αλλά για κάποιο λόγο το σκεπάζουμε ή...το θάβουμε!
Καλό χορό λοιπόν παιδιά, πριν είναι αργά........