26 Μαρ 2008

Παίζω, χάρη στη melian

Χμ, ναι... Τελικά συνειδητοποιώ πως όλα τα κάνω με μια μικρή καθυστέρηση. Συγχωρέστε με!

Η melian με προσκάλεσε στο blogοπαίχνιδο πριν λίγο καιρό κι εγώ τώρα ξύπνησα! (Μισό να τεντωθώ!! Αααα...)

Οι κανόνες του παιχνιδιού αρχικά (γιατί κι εγώ μέχρι να καταλάβω...)
1) Πιάνουμε το πρώτο βιβλίο που βρίσκεται πιο κοντά μας αυτή τη στιγμή.
2) Το ανοίγουμε στη σελίδα 123 (αν είναι μικρό και δεν έχει τόσες σελίδες, πιάνουμε το επόμενο βιβλίο που να έχει 123 τουλάχιστον σελίδες).
3) Βρίσκουμε την πέμπτη πρόταση.
4) Αντιγράφουμε τις επόμενες τρεις (δηλ. την έκτη, την έβδομη και την όγδοη πρόταση).
5) Κάνουμε πάσα σε πέντε άλλους blogger για να κάνουν κι αυτοί το ίδιο.

Λεπόν, πριν σας γράψω τις γραμμές που θέλουν οι κανόνες του παιχνιδιού και πριν σας πω ποιο είναι το πλησιέστερο βιβλίο σ' εμένα αυτή τη στιγμή, να δηλώσω πως απλά μου αρέσουν τα παιχνίδια και όχι οι «πάσες» τέτοιου είδους. Όταν όμως καλείσαι να παίξεις, πρέπει να αποδεχτείς τους όρους όποιοι κι αν είναι, αλλιώς είσαι «εκτός». Εντός κι επί ταυτά, λοιπόν, καθώς είμαι μόλις τώρα, σας παραθέτω:

"Preferences > Type (Mac OS), select Enable In Layout View, Enable In Story Editor (InDesign), or Enable in Galley/Story View (InCopy), and then click OK."


[Επεξηγήσεις για όσους αληθώρησαν:
Τα άνωθεν είναι από το USER GUIDE για το πρόγραμμα Adobe InDesign CS3. Sorry, guys, αλλά είμαι ακόμα στη δουλειά και «εργάζομαι» σκληρά μέχρι ν' αρχίσει το τελευταίο μάθημα σε... 35 περίπου λεπτά.]Πάσα κάνω στo lyko, στο μπιζέλι, στη Στέλλα, στο Μιχάλη και στη Μαιρούλα, ευχόμενη να έχουν όρεξη για παιχνίδι.

Δεν υπάρχουν σχόλια: